Po otevření formuláře Pracoviště se zobrazí seznam pracovišť. Pomocí výběrových kritérií je možné zobrazit pracoviště (ostatní KÚ atd.), u kterých lze např. zjistit kontaktní adresu. Údaje o pracovišti se vybírají z centrálního registru úřadů. Obsluha může u vlastního pracoviště provést příslušná upřesnění a nastavení.
Pracoviště
V detailu pracoviště
lze uvést zejména detailní údaje o adrese, kontaktní údaje a úřední hodiny
pracoviště. Další nastavení je možné přes rozšířené konfigurační údaje
pracoviště . Zde se volí implicitní adresář pro načítání
PDF příloh a typ tiskových šablon. Lze využit standardní (univerzální)
šablonu nebo vlastní šablonu úřadu, jejíž vzor ale musí být nejprve zaslán
ke zpracování OKsystemu.
Rozšířené konfigurační údaje pracoviště
Nastavit lze
i podpisové oprávnění a doplňující údaje pro tisk . V údržbě kategorie
dokumentů se zvolí způsob podpisové právo (vyřizující osoba nebo
osoba ze seznamu oprávněných osob). V případě volby vyřizující osoba
se na dokumentu v místě podpisu bude uvádět osoba, která dokument vyřizuje.
V případě volby seznam oprávněných osob se pomocí tlačítek vyberou
ze seznamu zaměstnanců pracoviště oprávněné osoby. Pokud se do seznamu
uvede více osob, při tvorbě dokumentu bude možnost si vybrat oprávněnou
osobu, která bude daný dokument podepisovat.
Podpisové oprávnění