Založení nového řízení s poskytovatelem se skládá ze čtyř kroků. Počátek je nastaven na krok druhý, jelikož krok první zahrnuje výběr poskytovatele, který je ale jednoznačně dán zvolenou evidencí:
2. krok
Založení nového řízení - v tomto kroku se volí typ a datum zahájení řízení. Nabídka řízení se odvíjí od typu evidence:
registrace sociálních služeb: registrace, žádost o změnu registrace, zrušení registrace, zrušení/změna registrace z moci úřední
evidence zařízení ústavní péče: zavedení zařízení, změna zařízení, ukončení evidence zdravotnického zařízení
oznámení o činnosti EU: oznámení o činnosti EU, oznámení o změně činnosti EU, ukončení evidence EU, ukončení evidence EU uplynutím lhůty
3. krok
Založení nového úkonu řízení - formulář slouží pro eventuelní doplnění dalších úředních záznamů.
Založení nového úkonu řízení
4. krok
Založení nového vstupního dokumentu - zde se uvádí číslo jednací žádosti/oznámení a datum přijetí dokumentu.
Založení nového vstupního dokumentu
Související odkazy: