Výsledek inspekce
sociální služby se zadává na základě inspekční zprávy do formuláře otevřeného
v Seznamu inspekcí. Zadávání výsledků inspekce sociální služby
je obdobné jako zadávání přílohových souborů ke službě - tj. buď ze Seznamu
sociálních služeb (tlačítko )
nebo z Detailu sociální služby (tlačítko
).
Seznam inspekcí
Výsledek inspekce zapisuje úřad, který inspekci vykonal, tj. krajské úřady podle sídla poskytovatele. MPSV má možnost zadávat inspekce ke všem sociálním službám. Kontrolní orgán, který inspekci vykonal se zobrazuje v pravé horní části formuláře Výsledek inspekce sociální služby.
Po
zvolení předmětu, typu inspekce, data zahájení/ukončení šetření/inspekce
a zařízení, kde byla inspekce provedena, se zadá inspekční tým, který
musí obsahovat členy včetně
vedoucího inspekce
. Osoby
se zadávají standardním způsobem viz kap. Databáze
osob.
Výsledek inspekce sociální služby
Nakonec
se inspekce sociální služby doplní samotnými výsledky (plnění podmínek,
povinnosti poskytovatelů, kvalita sociálních služeb) a přiloží se inspekční zpráva ve formátu PDF.
PDF zprávu si je možné prohlédnout
či kdykoliv
ji lze uložit na disk
.
Související odkazy: